domingo, 15 de outubro de 2006

It's raining again.


I'm not coming home tonight. I've lost myself somewhere out while I was hurting my eyes with tears. Sweet selfishness that owns me everyday and keep me loocked inside my mind. And I'm alone now, I know. I try to find something more brighter than the Moon but it's your name that appears all the time. I don't even know you. My body claims your kiss, your touch, but there's only this empty sensation of madness.
Don't hung up on me. Call me later when you're almost asleep. I need a refuge. I'm homeless now and my feet can't bring me back. Run to me, wherever you are, and clean up my mind to paint your own hands on it.
I'm using the rain's perfume so it's easy to find me. There's to much acid in my blood and my heart is boiling. Hurry up and save me from this wonderland. I'm blind. I think I'm drowning in my own desires and my eyes became darker. I've been caught in a maze and probably you're the only one who knows the way out.
Don't be late tonight or I'll be dead before sunrise.
15 Outubro 2006 : 23.23

7 comentários:

Sara M. disse...

Muito bom.
Gostei tanto...

Escreves muito bem. Sente-se.

*

Anónimo disse...

a arte de saber escrever é um dom...aproveita-o e continua a desenvolve-lo.

Anónimo disse...

Isso è tudo sentimento o que escreves aqui? pelo que ouço de ti
ate è de admirar

uma pessoa disse-me um vez uma frase que me marcou,
sabes qual foi a frase?

"Que na vida as vezes nao devemos ir atras daqueles que nos gostamos mas sim atras daqueles que gostam de nòs"

pensa nisso e tenta dar mais valor
aqueles que gostam de ti
Vi-te na Discoteca e perguntei quem eras e a pessoa falou me de ti
e daquilo que mostravas ser
e entao descobri o teu blogger por acaso e resolvi dar-te um conselho

desculpa a invasão

Rui de Noronha Ozorio disse...

tenho saudades tuas...

Anónimo disse...

Ééééh... não chores, Pedro.

Só vou transcrever o seguinte de um homem q ambos gostamos:

"a memória arrasta-se sobre a pele de tua ausência
é uma língua recolhendo minúsculos dejectos
que aderem aos meus ténis para dançar rock'n'roll
uma sirene um insecto em volta do candeeiro
por fim ouço a chuva balbuciar teu nome contra o empedrado"

nana disse...

já lá estão pics da minha menina no blog!!!
;)

nana disse...

estava com esperança de encontrar melhor tempo por aqui!!!
obrigada pela visita, deixei lá a resposta!!